mut jännä homma, tupakka maistuis vaikka heti.. Mut siltikään, vaikka maistuiskin, niin ei kiitos! En mä nyt turhaan oo muutamaa kiloa lihonut!!!!

Stressiä meinaa pukata muuten, mä oon ihan tomppeli, kun ressaan huomisista tuppereista. Vähän huonolta näyttää osallistujamäärä, kun ei nää tupperit enää vedä silleen väkeä, tänäänkin on tullut kolmelta kutsutulta ilmoitus, etteivät pääse, joten saas nähdä, istunko melkein yksin sitten huomenillalla täällä :) Mulla ois tuolla mokkapiirakka päällistä vailla, mutta aattelin vasta huomenna tehdä sen päällisen, muuten mä varmaan söisin sen =O

Mulla oli ideoita sellasiin marsipaanilla päällystettyihin sydänleivoksiinkin, mutta ne taitaa jäädä tekemättä, kun en laiskuuttani jaksanut alkaa niitä väkertää. Ja nyt Severi känisee, tissiä vailla?? Meen kattoon.