olla jo pimeä. Oon istuskellut tässä koneella jonkin aikaa, kankaita lähinnä taas tölläillyt, mutta täytyy nyt malttaa, kun ehkä jo huomenna mun eka kangastilaus lähtee tänne päin! Mä oon kyllä ihan hölmö, mulla on tuolla pöydällä kankaita pino, mutta en oo niille nyt saanut tänä päivänä mitään tehtyä.Eilen tein yhden vaipan valmiiksi, mut tänään sain haravoitua päikkäreiden (ompelutauon) aikana vähäsen, joten ei mopolla mahottomia. Ja en mä oikeestaan voi ommellakaan, kun tarranauha on loppu.Tai on mulla semmosta mustaa paksua nauhaa, mut sitä säästelen pääkallovaippoihin :)Ei mun kyllä enää montaa vaippaa tarvi tehdä, kun niitä on tarpeeksi tälle koolle.

Tänään oli aika aurinkoinen päivä, mut tuuli aika kylmästi.On kyllä hassua, että etupihalla on talvi ja toisella puolella pääsi jo vähän rapsuttamaan haravalla.Mä leikkasin pari ruusupuskaakin matalaksi toivoen, että ne kuolis :) Ne kun on anopin istuttamia, mutta niiiiin väärässä paikassa mun silmälle. Ja oikeesti mä en ees tykkää ruusupensaista, ne on niin ärsyttävä pitää kuosissaan.En tykkää piikeistä.Mietin tuossa, että kehtaisinko mä Roundupilla ne myrkyttää, mut silloin siitä jäis oikee jälki, että mä oon tosissani halunnut niistä eroon.Enkä mä nyt anoppia haluais loukata.. No, mun pihahan tää kyllä on :) Ja oon mä jo monet kukkapenkit täältä hävittänyt, oikeestaan enempää tuhoja mä en voiskaan enää tehdä!