Miksinköhän sataa vaan vettä ja auringostakaan ei ole montaa pilkahdusta näkynyt koko kesänä? Mä huomaan itse, että tämmönen paskakeli tekee ainakin omalle mielelle hallaa, miten paljon kivempaa ois olla vaikka ulkona auringonpaisteessa kuin kököttää koko saakelin kesä sisällä, kun vettä tulee.. ja vettä tulee viikonloppunakin oikein mukavasti ainakin ennusteiden mukaan, huoh :(

Mies käy tieten tässä koht puolin kattomassa yhtä vaunua Oulusta, jos ei siitä kauppoja synny, ajetaan huomenna Ouluun  ja tehdään kaupat toisesta, samanlaisesta vaunusta. Voi hitsit, kun nyt ei tulis mitään ongelmia eteen!

Kävin sunnuntaina ihan yksin kirppiksellä ja ainut, mitä mukaan lähti oli minikokoinen kestovaippa =O Tällälailla se vauvakuume pian alkaa jylläämään enemmänkin, toisaalta, edelleenkin mies on täällä se kuumeisempi osapuoli, mä vielä mietin kantaani asiaan :)Toisaalta mä tiedän, että haluaisin vielä yhden muksun, mutta mun oma jaksaminen tässä mietityttää, että jaksanko mä tähän saumaan vielä mahaakin kantaa.. mut toisaalta, en mä halua enää muutaman vuoden päästä tässä oravanpyörässä olla, sitten on jo aika aivan muiden juttujen, luulisin :) Monipiippuinen juttu, mutta niinhän nää aina on!

Sisko tulee huomenna mun kummipojan kanssa viikonlopuksi, pitäis saada tieten lähteen se baariin mun kans, kaveria oon yrittänyt houkutella, mutta saas nähdä pääseekö hän. Aloin miettiin, että oonko mä nyt sitten rimpsalla käynyt sen tammikuun reissun jälkeen ollenkaan, kun sitä polttarireissua ei voi siihen laskea :) Me ei silloin baarissa käyty. Jos nyt lauantaina pääsis, niin siel ois karaokekarnevaalit menossa, ei kyllä ois mun siskon mieleen, mutta mä tykkäisin kyllä mennä :)

Jeps, tsiigailen vielä muutamat sivut ja sitten painun nukkumaan ja toivon että saisin unenpäästä kiinni, on meinaa ollut vähän nukahtamisongelmia, kun päivä meinaa vaan jäädä päälle ja uni ei tule silmään..