on mennyt pelkäksi kestoiluksi koko sivu, joten tässä ois esikon elokuun synttärikakku

1953324.jpg

1953335.jpg

Esikoinen halusi itse muotoilla marsipaanista koristeet, mikäs siinä, taitava kaveri käsistään mielestäni.

1953348.jpg

Ja tässä kakkosen viime viikonlopun kakku, esikoinen taas taiteili possun ja käärmeen.. possu on kuulemma päästänyt kakat.. :)

1953384.jpg

Ja tässä itse sankari, viisvuotias Eemeli!

Tänään oli ihan mukava päivä, aamulla oltiin perhekerhossa ja iltapäivällä tuli ystävä kylään. Soitin päivällä kälylle taas pitkähkön puhelun, on hyvä, että käly osaa puhua tapahtuneesta. Ja puhuminen kuulemma auttaa. Mutta en mä millään ymmärrä, miten mä kerron hänelle sitten aikanaan tuosta mun masuasukista, se tulee olemaan äärettömän vaikeaa. Mutta en huolehdi siitä nyt, se tulee sitten aikanaan eteen.

Tänään meinasin jo melkein soittaa neuvolaan, mutta vielä maltoin odottaa. Jos parisen viikkoa vielä sais eteenpäin, niin sitten voisin soittaa, mutta luulen että olen tässäkin odotuksessa erittäin yli-innokas ja rimpautan itselleni ajan :) Onpahan sitten päivämäärä mitä odottaa!

Taidan mennä hetkeksi ompelemaan ennen bb:tä.. Niin ja oot sä Heidi tosi innokas mun palstalla kävijä, kun kukaan muu ei tunnusta täällä käyvänsä :))