eilettäin ja kaikki näytti ainakin niskapoimu-ultran mukaan hyvältä. Mä en oo aikaisemmin käynytkään tommosissa tutkimuksissa edellisistä odotuksissa. Verikokeiden tulokset tulevat parin viikon sisään ja niistä soitetaan, jos on jotain huonompia uutisia.En kyllä ymmärrä mikä laki se sommonen on, että noi piti tehdä kokkolassa, ihan samanlainen ultra siellä oli kuin täälläkin ja labrassa ottivat verikokeen.Mut sainpahan ystävän kanssa viettää lapsivapaan aamupäivän sentään :) Parissa kaupassa käytiin ja Hesellä syömässä, oli ihanaa syödä melkein rauhassa, mä tosin tuijotin vaan kelloa, kun laitoin autolle vähän liian naftisti parkkiaikaa :)

Kotia kun tultiin, niin väsähdin jokseenkin täysin ja täytyi pötkähtää päikkäreille sohvalle.

Tänään oltiin sitten koko päivän kestäneellä kotihieronnan kurssilla ja ihan mukava oli opetella oikeita tekniikoita. Tosin kädet meinaa vähän olla kipeinä itsellä. Hierottiin siellä kurssilla kaverin kanssa vuoronperään toisiamme. Mä en selvästikään ole tarpeeksi paljon hierojalla käynyt kun päästä meinasi huipata yhteenväliin niin,etten pystyssä pysynyt.Mut se meni istuskelulla ja veden juonnilla ohi onneksi :)

Kattilaremppa on sekoittanut vähän tässä meidän elämää, mun piti käydä torstaina uudestaan parvolabrat ottamassa, mutta täällä oli sähkömies ja sitten oottelin ppo:lta netinkorjaajaa, joten se nyt jäi sitten maanantaiksi.Toi meidän modeemi se sitten oli taas tiltannut ja se oli jotenkin vaihtanut mun salasanatkin, niin siks en osannut ite sitä laittaa, vaikka ennen oon tuon homman kyllä haltsannut.

Jep, kello on niiiiiiiiiiin paljon, että nyt täytyy mennä jo kiireellä pehkuun :) Öitä!