Tänään mä päätin aloittaa oman nettipäiväkirjan, kertoillen täällä päivän tapahtumista.

Nytkin kello on jo paljon, lienee kohta 11 illalla ja luulen, että kirjoitteluni rajoittuvat tähän myöhäisaikaan, päivällä en pahemmin koneelle enää ehdi.

Mutta asiaan, miksi mä aloitin tämän blogin? Aamulla kaupassa käydessäni ostin nikotiinilaastarit ja tarkoitus ois huomenna, tupakoiden loppuessa laittaa laastari käteen ja viimein onnistua siinä hommassa! Mä tiedän ettei se ole helppoa, niin monta kertaa olen lakkoillut, mutta nyt lopetan, piste!

Alunperin oli tarkoitus tupruttelu lopettaa uutena vuotena, mutta silloin ei ollut inspistä, ei ollenkaan. Mä oon polttanut kuitenkin säännöllisesti 16-vuotiaasta asti, parisen vuotta pätkissä olen ollut polttamatta ja nyt ikää tulee tänä vuonna 32, joten eiköhän se ole jo aikakin.

Paha yskä on vaivannut viikon verran ja on alkanut itseäkin potuttamaan moinen köhä, mies on antanut kyllä kommenttinsa mun yskästä.. että polta vaan lisää. Mä en ole miehelle tästä ratkaisustani pihahtanutkaan, mutta eiköhän se huomaa asian, tavalla jos toisella :)

Askissa on yli puolikas jäljellä ja kaikkien laskentojen mukaan, ne loppuvat huomenillalla, viimeistään keskiviikkona. Mä haluan polttaa tän vimosen askin loppuun ja sitten saa sauhuttelut jäädä.

Eniten mä pelkään tässä hommassa mun hermoja ja sitä, että aikaisemminkin mä oon lihonut aivan tolkuttomasti, kun oon jättänyt sauhuttelut.Joten kesällä saatan olla bulleaakin bulleampi, mut se on vaan läskiä..

Ja mitä tälle päivää kuuluu? Tämä päivä on ollut ihan mukava, aamulla kävin yksin kaupassa, mies lähti reissuun puolilta päivin ja nyt poikaset nukkuu. Ihan kiva päivä oli, ulkoiltiin muutama tunti ja sit mä siistin saunan ja pesuhuoneen, torstaina tulee nuohooja käymään.

Täytyy kait tähän joku kuvakin laittaa, ettei niiiin orvolta näytä.Eli Severi lempiasennossaan ja ilmeistään "hienoimmalla":

 

1211506.jpg