Kyllä  me ollaan saunottu tiuhaan! Vihdoinkin saunan ja pesuhuoneen osalta remppa on (melkein) valmis! Tai no pesuhuoneesta puuttuu vielä pyyhekoukut ja kuivauspatteri, kun patteri oli rikki jo pakkauksesta ottaessa, niin putkimies laittoi sen takasin sinne mistä oli tullut. Siitä on pari viikkoa, saa nähdä milloin tulee laittamaan uuden paikalleen.En oo vihtinyt vielä täydellistä siivousta tehdä sinne, kun tiedän, että sotkuhan siitä syntyy, kun seiniin laitetaan vielä ne koukut ja se patteri.

Entiseen pukukaappiin tulee kaapit joulukuun alussa ja sitten mä saan vasta sinne pesukoneet, siihen asti pitää pyykätä edelleen tuolla karjakeittiössä.

Mut kyllä mä oon onnellinen, oikeesti tää rempan venyminen kiristeli jo niin pahasti hermoja, että viime viikosta asti oon laukaissut tilannetta täydellisellä väsymyksellä.Nukuin peräti yks päivä päikkäritkin, eikä tehnyt tiukkaa nukkua keskellä päivää, taju lähti alta aikayksikön.

Laitan tähän kuvia ennen-jälkeen rempan, kamera vaan sanoi töttöröö, enkä alkanut säätää sitä, niin uudet kuvat on vähän outoja.

 

saunaa ennen.

 

ja jälkeen.

Ja sit pesuhuonetta..

ja uutta

 

Kuvat on kyllä tosi utuisia, mut suurin juttu noitten kaakeleiden lisäksi oli laittaa vessanpytty ja lavuaari tähän tilaan, mä en ois halunnut millään niitä, mut täytyy varmaan syödä sanansa ja sanoa, että kyllä ne ihan hyvät on :)

Mut joo, porukka alkaa heräileen, niin alan kans aamutoimiin, ois vain pari koneellista lintattavaa...