keskiviikkona siellä nlassa ja kyllähän siellä syke näkyi! Ja ehkä mä voin sen parvorokonkin kanssa vähäsen huokasta, Severille se tuli viikko ja kolme päivää sitten ja ainakaan vielä ei ole minuun tarttunut. Luultavasti menen kuitenkin viikon kahden päästä uudelleen verikokeisiin ja toivottavasti ne näyttävät negaa edelleen sitten.

Parin viikon päähän tulee sitten Kokkolan reissu, nykyään laki sanoo ettei ne täällä meidän nlassa voi tehdä niskapoimututkimusta, joten täytyy mennä keskussairaalaan teettään se. Eka kertaa menen koko tutkimukseen, ennen oon skipannut sen kokonaan. Anopille täytyy tieten sitten kertoa odotuksesta, enhän mä nyt Kokkolaan voi noiden pirpanoiden kanssa lähteä.. Samalla vois sitten vähän joululahjoja katella.Luultavasti saan kaverin sinne mukaankin, niin mukavampi niin. Tulis vaan se aika, niin vois suunnitella enemmän asiaa.

Ehkä mä voin alkaa pikkuhiljaa nauttimaan tästä odotuksesta vaikka hirveä väsymys on edelleen koko ajan päällä, päivä kerrallaan täytyy mennä. Ja kälylle mä sain kerrottua tän uutisen, hyvin hän otti sen, vaikka pelkäsin koko asian kertomista.Mun vaan oli pakko soittaa tää asia, ois ollut kamalaa, jos hän ois kuullut sen jostain muualta.