onko mun sivupohja jotenkin virheellinen? Perskules kun näyttää ihan idiootilta koko blogi :(

No niin, nyt on mennyt kuukausi, reilutkin, polttamatta, mutta täytyy sanoa, että kyllä se teettää töitä.Jokaikinen päivä on useamman kerran päivässä kamala mieliteko, että jos yhden polttas.Mut ei, siihen lankaan en mene, vaikka maksettaskin!

Mutta saas nähdä, minkälainen vuori musta vielä tulee, kuukaudessa on tosiaan tulllut NELISEN kiloa lisää painoa ja herkut maistuvat luvattoman hyvin. Meinasin jo mennä maanantaina painonvartijoihin, mutta en sitten mennytkään.. mä vähän pelkäsin sitä, että jos mä en saa syödä, niin ratkeen sitten polttaan.Joten nyt mennään tällä tyylillä, varsinkin näin, että heitän sen turkinpippurin suuhun silloin kun siltä tuntuu!

Tänään oli muuten outoa, olin tunnin kotona pelkästään Severin kanssa ja sekin nukkui kärryissä pihalla.En muista että ois vielä tämmöstä hiljasta kotihetkeä mulle suotu ainakaan vuoteen :) Joten olihan tuo jo aikakin!

 

Ja juu, vaihdoin sitten tuon pohjan täähn ihan tavispohjaan, kattelen joskus paremman..