Joulu oli ja meni ja niin meni uus vuoskin, ennen uutta vuotta oltiin vaunulla Paljakassa, tultiin uudenvuodenaattona pois siinä kamalassa tuulessa ja Rasmuksen synttäreitäkin juhlittiin hivenen jäisellä pakastekakulla kotona.Raketteja ei ammuttu, kun just kun oltais menty niitä kärkkäsellä ostamaan, niin myynti lopetettiin, oltiin siellä oltu jo puolisen tuntia pimeässä, sähköt siis meni sieltäkin.No, ihan hyvä, ei niitä raketteja ois taivaalle saanut ammuttuakaan, kun roihukaan ei pysynyt tulessa, kun sädetikkuja yriteltiin polttaa.

Poltettiin ne tikut sitten uudenvuodenpäivänä, niitä onneksi saa polttaa milloin tykkää.

Vihdoin ja viimein toissapäivänä mä tunsin liikkeet, oon odottanut niitä kuin kuuta nousevaa ja hädissäni mä tilasin huutonetistä semmosen kotidopplerinkin.Uudenvuoden aattona se odotti täällä kotona mua ja kyllähän sillä sai äänet tiukan etsinnän jälkeen kuuluviin.

Perjantaina ois kokkolan rakenneultra, saas nähdä, saanko suuni auki kysyäkseni sukupuolta.Mä en oo ollenkaan niin varma että tää ois poika, mahakin on ihan erimallinen kuin kosseista ja muutenkin tää on mennyt niin erilailla.Taitaa tosin huijata vaan tuo kossi tuolla mahassa mua =DD

Mun täti oli kuollut uudenvuodenpäivän aamulla, hautajaiset on sitten kuun puolivälissä.Onneksi mä kävin kattomassa ennen joulua häntä, muuten ois jäänyt tosi kurja mieli asiasta.Ehkä tädille oli näin parempi, hän kun on ollut ihan pienestä asti pyörätuolissa sairastettuaan vauvana polion.

Mut joo, yks nukkuu kuulemma sohvalla, niin alan roudaileen porukkaa pehkuun.