laitoin eilen tilaukseen saumurin! Saas nähdä jokohan se ens viikolla tulis, niin pääsis kokeilemaan.Viimeks oon saumuria käytellyt yläasteella, joten taitaa mennä ensin tovi opiskellessa. Mulla ois useammat vaipattimet tuolla valmiiksi leikattuna, tosin ne on miehen siskon tulevaa vauvaa varten tulossa, joten ihan semmosia minimaalisia vaipattimia ne on. En kyllä tiedä, millaset on ihan vauvalle parhaita, kun semmosista ei oo kokemusta, mutta jospa sitten sais vähän palautetta toimivuudesta, kunhan vain joulukuu koittaa.

Mut täytyy sanoa edelleen, että kyllä se vauvakuume vähän meinaa vaivata muakin, sen huomaa tarkastellessaan kalenteria. Outoa. Eikö neljässä kossissa ole jo tekemistä? Ei ilmeisesti. Mutta sitä seitsemää veljestä en kuitenkaan haaveile =D Viis ois hyvä luku.

Mä lähden bussimatkalle lauantaina Ikeaan, mun paras kaveri houkutteli lähtemään ja nyt se ilmoitti, ettei ite lähde ollenkaan.Mut enköhän mä nyt yhden bussimatkan selviä itseksenikin. Jos ottais puikot mukaan ja neulois pöksyjä, viimein sain ostettua pienemmät puikotkin, joten toivottavasti resoristakin tulis jo siedettävä.

Ihana hiljaisuus talossa vallitsee, kaikki menivät aika näppärästi nukkumaan, tosin vanhimmasta en kyllä vielä tiedä, nukkuuko, vai jännittääkö huomista kouluunmenoa. Alkaa nuo aamuherätykset sitten mullakin, joten vuorokausirytmiä on pakko itekin jo pikkuhiljaa vaihtaa, eilenkin kello tais olla melkein yks, kun menin nukkumaan.Tosin pitkästä aikaa sain sitten aamulla nukkua, mies nousi ja otti sitten päivällä torkut Severin kanssa, että jaksaa ajaa taas etelään. Ukkeli oli saanut toissa reissulla taas sakot, se mun saumuri on halvempi kuin sen kaasupoljin.. Kuudenkympin alueella 87. Hyvä kun ei kortti lähtenyt.

1811550.jpg

Tuossa musta tieten tuorein kuva, on otettu siellä Päivin häissä, näkee, että oltiin puskaparkissa yötä, kun ei voinut tukkaa laittaa millään sähkövehkeellä...