suunnitella mitään, sillä kaikki menee aina mönkään.Yks juttu mua ketuttaa aivan tautisesti, mutta sille mä en voi mitään, toivottavasti saisin vaan siihen liittyviä asioita selvitettyä paremmin päin.

Miehen siskonmiehen isä oli toissapäivänä kuollut, tuntuu taas että kuolema kiertää.Tämä nyt ei toisaalta vaikuta minuun mitenkään, ikinä en ole tätä(kään) miestä nähnyt.

Mut sitten taas samainen miehen sisko kertoi kivojakin uutisia tänään, tuumas vaan, että voisin ommella vaikka ihan pieniä pieniä vaippoja, joita he vois sitten joulukuun alussa alkaa testaileen!Tää raskaus ei ollut kyllä mulle mikään yllätys, mutta se, että la on JO joulukuun alussa, se on pienoinen ylläri.Heidän häissäänkään en kyllä hoksinut ollenkaan :) Voi uuh, minkähänlaisia vaippoja ne pikkuvauvat käyttää, täytyy tieten alkaa ottaan selvää?!

Anoppi toi tänään kaks kassillista pyyhkeitä mulle, joten nytpä on ainakin tavaraakin vaippoihin.Eilen tein yhden omalla kaavalla, flanelli tuli päälle, bambujoustofrotee sisälle ja voisin sanoa, että oli vaikea ommella kun tuo joustofrotee karkas koko ajan, lopusta bambusta teen jotain imuja, en ala karkailevaa kangasta vaipaksi ompeleen.Tänään sain päikkärien aikaan melkein yhden flanelli-puuvillavaipan tehtyä, tarrat pitäis vielä laittaa ja vähän ympärystä ommella. Nyt kyllä taitaa tätä kokoa olla sen verran, että ihan turha tehdä enää lisää, vielä kun tietäis, mahtuuko nämä jo loppuvaippakaudeksi, vai pitääkö mun vielä jostain jättiextrasuuria kaavoja etsiskellä..Aika iso toi mun mukaelmakaava kyllä on, kun se menee just ja just Rasmukselle päälle, vaikka herra on 3,5 vuotta... Joten ehkei nyt enää sit tarvi suurentaa.

Tässä muutama päivä sitten tuli muuten 4 kuukautta täyteen polttamatta! Hyvä minä!! Tää savuamisaihe on jäänyt vähemmälle, kun ei oikein oo mitään kerrottavaa, edelleen mieli tekee tupakkaa välilä ihan sikana, mut onneksi, siis onneksi mun tuttavapiiri on suht savutonta. En tiedä sitten, pitäiskö alkaa ottaan itteään niskasta kiinni, kun puntari meinaa näyttää isoja lukemia, mut annan vielä olla, jos syksyllä sitten alkais tehdä asialle jotain, jos sama meno jatkuu, niin sitten ois ainakin paaaljon pudotettavaa =O

Severin synttäreitä pitäis alkaa suunnittelmaan, tosin ens sunnuntaina käydään mutka Oulussa, poikien vanhimman serkun synttäreillä, jestas, mun ensimmäinen kummilapsi täyttää 14 vuotta!