Eilen vielä hilluttiin t-paitasillaan pihalla ja tänään satoi yhdessä välissä luntakin, hrrrrr! Että eipä tullut se kesä vielä,vaikka ois kyllä ollut ihan mukava :)

Lauantain häät saatiin vietyä kunnialla läpi, pojat käyttäytyivät todella hienosti koko ajan! Onneksi ne osaavat joskus :)

1529789.jpg

Roope ja Eemeli Oulujoen kirkossa.

1529792.jpg

Ja tässä Severi ja Rasmus.

Mä ite en löytänyt itestäni kuvaa, oisin voinut laittaa esille kyllä sen, kun ostin uuden mekonkin!Mut niinhän se tahtoo olla, että mä olen aina kameran takana, musta on tosi vähän kuvia olemassa.Ja sit kun joku kuvaa, niin yritän paeta koko kuvaa :)

 

Mä tossa aloin noita mun taimia laittamaan purkkeihin, mut purkit loppu aika pahasti kesken, täytyy tieten huomenna käydä ostamassa jotain muovimukeja, en millään ehdi syödä niin paljon jugurttia..

1529766.jpg

Näitten mustasilmäsusannien siemenet kylvin.. öö.. kuukausi sitten?

1529768.jpg

Ja näiden samaisten susannoiden siemenet kylvin tuossa maaliskuun loppupuolella.Näitä vois tieten jo laittaa amppeliin kasvamaan, kun ne tahtovat kasvaa jo pitkin poikin ja kiertyvät välillä jo sälekaihtimienkin naruihin.

Mun ystävä Lahdesta sai eilen pojan, ihan komean kokoisen! Huomenna täytyy soitella, miten hän voi.