tässä iltasella väsäsin Rasmukselle täytekakun ja prinsessakakkuun tein täytteet valmiiksi huomiselle.Prinsessakakkua kun toi jätkä pyysi, niin saamansa pitää! Itse täytekakkua en sen kummemmin jaksanut kuorrutella, siitä tuli ihan taviskakku, en edes reunoja pursotellut, laiska minä.
Viikonloppu oltiin taas Paljakassa, säät suosivat ja Eemeli ja Roope laskettelivat, minä pienimpien kanssa olin sitten pulkkamäessa.

Perjantaina kävin ystäväni kanssa Kokkolassa rakenneultrassa, siellä se sintti heilutteli käsiään aivan ihanasti, oli kyllä mahtava reissu, kun ikinä ennen mulle ei oo selitetty mitä pitäis näkyä ja mitä näkyy! Ja ei mun tämän ultran perusteella tarvi hamosia alkaa ostelemaan, pippeli siellä tälläkin kertaa törötti! :) Kuolemakseni kyllä pelkäsin, että varmasti pyörryn, jos ultraaja sanookin sintin olevat tyttö.Mutta ei siis tarvinut pyörtyillä.Ernestillä oli kaikki hyvin ultran perusteella ja kokoa hällä oli reilut 300 grammaa, en muista tarkalleen, mutta jotain siihen suuntaan.Miksiköhän mä oon sitten lihonut jo melkein 5 kiloa?

Jeps, nyt nukkumaan, että jaksaa huomisen synttärihulinat viedä kunnialla läpi!