naapurin rouvan kanssa Ikeassa bussireissulla, matka meinas mennä mönkään jo kättelyssä, kun istuttiinkin väärässä bussissa! Mua alkoi hieman epäilyttämään, kun se väärän bussin väki oli niin vanhaa ja siellä oli mun eno vaimoineen, mun serkku, mun äidin väkäleuka serkku.. ja kaikkia vaan nauratti, kun kyselin, että meneehän tää Ikeaan.Pitivät sitä vitsinä :) Enoltanikin kysyin, että mihin tää menee, niin se tuumas, että en mä tiedä, mä istun vaan kyytissä. Tinkaamisen jälkeen paljastui, että se linkku oli menossa puutarhamessuille Pietarsaareen.. Äkkiä pois kyydistä ja toiseen linkkuun!

Ikeasta löytyi kaks kassillista kaikkea hyödyllistä ja hyödytöntä, kotia lähdettiin puol seiskan jälkeen illalla, kun viimeisetkin shoppailijat palasivat autolle. Sain tehtyä pienet villapökät reissun aikana, mut mietityttää, että voiko ne vauvat muka olla niin pieniä kuin ne pökät.Ihan minimaaliset!1831454.jpg

Kotana oltiin puol yhdentoista aikaan, väsy oli kova ja tyynyt erittäin kutsuva.

Tänään kävin muksujen sekä anopin ja apen kanssa Tupoksella synttäreillä, jotenkin tuntui että mä oon väärässä paikassa, en kuulunut joukkoon.. Joten lähinnä olin ulkona muksujen kanssa välillä pelaten, välillä vain vahtien. Kotimatkalla tilasin pitsan ja syötiin anopin tykönä ja lähdin kirkkoon mun kummitytön kouluunsiunaamiseen. Ihanan herkkä tilaisuus. Nyt väsy ja kohta nukkumaan, ensin pitää noi Naistenmiehet kyyliä töllöstä :)