se parvorokko sitten Severiinkin, viime torstaina alkoi naama kukkia ja edelleenkin on aika kurjan näköinen. Että omaan jännäämiseen saa laittaa taas viikon lisää.

Keskiviikkona ois eka neuvola, mä on kovasti miettinyt, että jos siellä ei oiskaan kaikki ok, niin oisin turhaan nämä parvoviikot stressannut. Kurjaa pyriä oman napansa ympärillä näin tiiviisti!

Tänään oli mun kummitytön 7-vuotisjuhlat, vein farkut ja paidan lahjaksi, kun en osannut oikein mitään lelua ostaa :) Mä oon ruukannut antaa joka vuosi hopeisen lusikan lahjaksi, mutta viime vuonna ne lusikat loppui ja en muistanut ajoissa pyytää kummitytön äidiltä lainaksi lusikkaa, et sais samanlaiset tekstityylit ja vuosiluvut niihin lusikoihin. Mut annan sit jälkikäteen, kunhan nyt vain muistaisin sen lusikan pyytää lainaa :))

Tänään oli myös Eemelin 5-vuotisneuvola ja kaikki tehtävät oli menneet loistavasti, ainut asia mikä mietityttää on oikean silmän näkö, se oli paljon vasempaa silmää huonompi. Parin viikon päästä käydään silmälääkärillä tutkituttamassa asia ja saadaan siihen selvyys sitten. Mä en oo ite huomannut mitään ongelmaa pojan näkemisen suhteen, joten vähän yllärinä tää tuli.