Toissayötä lukuunottamatta mä oon nukkunut aivan sikahuonosti, jalkoja särkee pitkin yötä, viime yönäkin olin vielä puoli kahden jälkeen hereillä. Ei auta vaikka jalat jäädyttää jääsalvalla, eikä näköjään enää särkylääkekään.Tätä menoa mä olen kävelevä zombie.

No, nyt on viikon rauhallisin hetki, Eemeli ja Rasmus on kerhossa ja Severi nukkuu, Roope tuli just koulusta. Pitäis tieten nostaa kintut pystyyn kun nyt sen voi tehdä.

Aamu meni kaupoissa, ostettiin lenkkareita ja lippiksiä, mutta mitä niillä tekee tuolla vesisateessa? Piha on muutenkin niin märkä, että kumpparit on se paras vaihtoehto vielä pitkään.Luntakin on vielä pihassa, tuossa metsänpuolella, mutta eiköhän se tämän viikon aikana sula, toivottavasti.Kateellisena katselen naapureiden pihoja, joille pääsis jo haravoimaan, jos ei siis satais vettä.

Herra nro 5 liikuskelee tiukasti tuolla mahassa, onneksi ei ole tarvinnut liikkeiden kanssa stressata.Nyt on täynnä 35 viikkoa, vielä 5-6 viikkoa edessä.Pitkältä tuntuu aika, vaikka tekemistä ois vaikka kuinka.Osan pikkuvaatteista olen pessyt ja kärryistä kankaat kuomua lukuunottamatta, sitä kun ei saanut purettua osiin, niin täytyy käsipelillä se tässä pestä.Vauva on aika alhaalla ja painaa varsinkin iltaisin kovasti.

Tästäkin viikosta tulee aika yksinäinen, kun mies lähti jo toista reissua ajamaan kohti etelää ja vapunaikaan täytyy hakea Paljakasta vaunu kotia.Toivottavasti Paljakkaan lähtee miehen mukaan edes osa pojista!

Mut tälläsia väsyneitä kuulumisia täältä, nyt taidan mennä sohvalle pötköttelemään!