oli taas viime kuun lopussa, minä, bad mama, pidin pienimpien synttärit yhtä aikaa, saas nähdä kuinka kauan yhteissynttärit onnistuu.

Kokeilin eka kertaa maalata noita kukkia, vaan enpä ollut aiheesta vielä lukenut tarpeeksi :) Pursotukset meni mönkään, mut ihan kiva tuosta tuli.Isompi sankari ois halunnut aloittaa kakun leikkauksen tuosta traktorista!

Lisäksi tein tuommosia pikkuleipiä, löysin kotitalolta semmosen pursotinvehkeen nimeltä cookiegun. Vähän tahkeaa oli tehdä noita, kun taikina ei tieten ollut oikein sopivaa, nuo pitkulaisetkin keksit levesivät kuin jokisen eväät.Mut kävivät kauppansa, vaikka musta ne maistui pelkältä jauholta..

Lisäks tein mokkapiirakkaa ja kaks kääretorttua, joista toinen meni lopulta pakkaseen.

 

Nyt huomasin, että joulukuun lopussa syntyneen viis veen kakkukuvat on jääneet näytille laittamatta, vitoskakku epäonnistui siis täydellisesti, kokeilin eka kertaa sokerimassaa, kaunis siitä tuli, mutta massa jäi ihan liian paksuksi ja päällinen lopulta liukui kakkulapion mukana mihin sattuu.. tekevälle sattuu :)

 ja kerran tein noita pullia, mistä oli pakko ottaa kuva, kun ne näytti hupenevan silmissä.Ikinä en oo varmaan noin hyviä pullia syönyt, ohje tuli postissa jonkun reseptikerhon näytteenä.

 

 

 

Mä oon leiponut nyt aika paljon, porkkanapiirakkaa on syöty meillä jo kyllästymiseen asti, nyt taitaa olla aika sitten kyllästyttää kaikki raparperipiirakalla, kun tänäänkin hain kotitalolta nipullisen raparpereja.

On kyllä ollut taas vaikea viikko.Mä en meinaa saada unta, kun ajatukset vaan pyörivät isässä ja siinä, että miksen mä jaksanut auttaa enemmän häntä.Kyllä mä ymmärrän itsekkin, että en oo se ns syyllinen tapahtuneeseen, mutta ajatuksille ei vain voi mitään.Aamuisin sitten väsyttää, kun yöunet ovat jääneet niin lyhyiksi.Tiistaina itku tuli pienimmän neuvolassakin ja terkka jo puheli mulle keskusteluavusta, mut mä katon vielä vähän aikaa tilannetta, soitan sitten jos vielä ens viikkokin on samanlainen.Oikein pelottaa mennä nukkumaankin, kun melkein tietää, että väsy on kova, mutta mieli ei anna nukkua.

Mut tähän vielä kuva sankareistä,

Verneri 1v ja Severi 3v.

Ja Verneristä vielä kiva kesäkuva