kun oon viimeksi muistanut tänne kirjotella. Kesä on toimintaa täynnä ja välillä tuntuu että vois olla pari ylimääräistä tuntia vuorokaudessa, tai sitten mun pitäis muuttua laiskasta toimeliaaksi..

Lauantaina ois yksiin lakkiaisiin meno, mennään, jos mies vaan saa hommat siihen malliin.Se joutu lähteen nyt taas rekan rattiin, niin jäi hivenen peltohommat kesken, ei pahasti kuitenkaan.

Maanantainahan meillä vietetään Severin 1-vuotisbileitä, täytyis varmaan leipoa viikonlopun aikana jotain. Maanantaina tulee myös naapurin muksut juhannukseen asti hoitoon mulle. Saas nähdä miten pärjään 6:n lapsen kanssa :) No, ne on kyllä jo niin isoja, onneksi!

Tiistaina Severin neuvola ja kälyllä ois kynttiläkutsut, ammasta ei kyllä ole tietoakaan, joten saas nyt nähdä.

Hitsit, sähköpostiin oli tullut viesti, että isoimman leirimaksua ei ole suoritettu! Ja mies kyllä maksoi sen monta viikkoa sitten! Nyt en saa miestä kiinni, että pääsisin tarkistamaan asiat..huoh, toivottavasti Roope nyt leirille pääsee, ei tarttis pettyä.. ja sitten viestissä oli, että just se hippoleiri, mikä Roopeakin kiinnostaa, on täynnä ja tilaa vain hiihdossa ja golfissa. prkle!

Mun taimet ei oikein tykänneet amppeleihin siirtämisestä ja sitten niitä on jalkapallokin telonut (itsekseen), joten aika kytysennäkösiä varpuja mulla on, tänäänkään en muistanut niitä tuolta ulos viedä, ehkä sitten huomenna :)